22 May 2008

Robinhoodfoodnonfood

België heeft een Robin Hood, je kent hem vast al, "de bonneman". Ook vandaag sloeg hij weer toe, en hij stuurt een boodschap de wereld in


Beste;
WIL U OOK IETS DOEN OF BETEKENEN ?

Indien U ook DE ! BONNEKES tegenkomt , of dat u een andere mogelijkheden denkt te vinden , die ook te gebruiken zijn ?, dan wil ik daar ook mogelijk een nieuwe zaak van maken . Daar is ook weer tijd en voorbereiding bij nodig , maar doe A U B niets ,voor wij het samen verder hebben besproken aub .Je mag alles zelf doen , geen probleem !
Maar zorg dan eerst voor een GOEDE ? verzekering rechtsbijstand. Niets doen voor dat wij een goed kontakt hebben gehad en ik u tenminste met gratis raad (en daad ! ) kan bijstaan .Dat is heel belangrijk ! OOK VOOR U ! ! ! Verder wou ik je ook maar laten weten , dat er iets te doen was ,bij Auto 5 Burcht

Het is weer eens gelukt. Ik heb mijn bestelling gedaan en volledig betaald. 126.599 € Met bons en 1 € contant er is een pv op gemaakt.

Door de politie om dat ze het geld en de bonnekes eerst niet wilde aannemen, maar met de pv ben ik terug gegaan ,met getuigen en dan hebben ze de 1 Euro + de bonnekes toch aangenomen . Dus wettelijk is de koop gesloten zonder verhaal ! Ik ben nu eigenaar van 400 Fietsendragers om op de trekhaak van de auto te bevestigen , wat moet ik er volgens u
met doen ?

JA UW MEENING TELT OOK ! EN IS ZELFS HEEL BELANGRIJK VOOR MIJ DOOR DOEN ? OF STOPPEN ? ? ? UW MEENING TELT ! ! !

Groetjes Robinhood...

Volg verder op mijn site www.robinhoodfoodnonfood.net

No comments:

Post a Comment